معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: انجمن فرهنگی ایران- هلند تنها پیشنهاد دهنده ویلموتس بود و فدراسیون می‌توانست هر مربی‌ای را تمایل دارد انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد، معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره ادعای اخیر مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره معرفی مارک ویلموتس از سوی «انجمن فرهنگی ایران- هلند» و وزیر ورزش به این فدراسیون اظهار داشت: روزانه نامه‌های مختلفی از انجمن‌های مختلف و افراد صاحب ایده به وزارت ورزش ارسال می‌شود. این کار روتین درباره تمام مسائل اتفاق می‌افتد و وزارت خانه هم نامه این انجمن را برای بررسی به فدراسیون فوتبال ارجاع داد.

او افزود: پیشنهاد انجمن فرهنگی ایران و هلند و معرفی ۳ گزینه به فدراسیون، الزام آور نبود و این فدراسیون می‌توانست از بین لوپتگی، رنار، ویلموتس و هر گزینه دیگری سرمربی تیم ملی را انتخاب کند. خود فدراسیون حق تشخیص سرمربی را داشت.


بیشتر بخوانید: زمان اعلام نظر فیفا نسبت به اساسنامه فدراسیون فوتبال مشخص شد


علی نژاد درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش به دلیل ایجاد نشدن خطر تشکیل کمیته عادی سازی یا حوادث اینچنینی برای فدراسیون فوتبال و ارجح دانستن منافع ملی تصمیم گرفت از بین اعضای مجمع کناره گیری کرده و به فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد به شرط رفع مشکل، تمایلی به حضور در مجمع ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار