سرپرست اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:اورژانس تربت جام شب پر کارو شلوغی را با ثبت ۳۷ مورد ماموریت در یک شب پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی لطفی سرپرست اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:۲۱ ماموریت شهری ۶ مورد تصادف که منجر به بستری شدن ۸ نفر در بیمارستان شد و ۱۵ موردماموریت غیر تصادفی شامل بیماران قلبی، تنفسی، کاهش هوشیاری، مشکلات اعصاب و روان، تب، تشنج دیابت، درد شکمی، ضعف و بی حالی، سقوط از ارتفاع، جراحت بود.

اوافزود:شرایط بخش اورژانس بسیار شبیه موقعیت‌های بحرانی و برخی اوقات، بیشتر از آن است و به دلیل ماهیت خاص و تغییر سریع شرایط، با انبوهی از بیماران بدحال مواجه شده و بحران را با شدت و دفعات بیشتر تجربه می‌کند.

سرپرست اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: بخش اورژانس به عنوان یکی از مهمترین واحد‌های بیمارستانی نقش بسزایی در ارائه مراقبت‌ها دارد بیمارانی که به این بخش مراجعه می‌کنند از نظر جسمانی در حالت بحرانی به سر می‌برند و رسیدگی به وضعیت آن‌ها در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت، از وظایف کادر پزشکی و پرستاری است.



انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.