دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر گفت: برخی شایعات باعث شد تمام بازیکنان از کرونا ترس داشته باشند.

فراهانی: همه بازیکنان گل‌گهر ترس از کرونا داشتند/ قطعا در لیگ می‌مانیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد فراهانی، دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص تمرین این روز‌های تیمش اظهار داشت: چند روزی  می‌شود که تمرینات را آغاز کردیم. البته در روز‌های نخست، تمرینات‌  با حاشیه همراه بود. خوشبختانه پس  از تست دوم کرونا، جواب آزمایش تمام بازیکنان منفی اعلام شد. حالا هم شرایط ما  نسبت به گذشته  بهتر شده است و خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم.  

فراهانی در مورد اینکه برخی از بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند، گفت: شایعات همیشه زیاد بوده و همین شایعات ما را ترساند. شرایط برای همه بازیکنان سخت شده بود، چون احتمال می‌دادیم که آلوده شده باشیم. هرچند که  تست بعدی همه بازیکنان منفی اعلام شد.


بیشتر بخوانید: برزای: گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند/ طلبم از استقلال را دوستانه می‌گیرم


او درخصوص اینکه  گل‌گهر زودتر از سایر تیم‌ها تمریناتش را شروع کرد، گفت: تمرینات را شروع نکردیم، اما جلسه‌ای با پزشک تیم داشتیم که برای ما توضیحاتی در مورد شرایط موجود داد. ما روز دوم خرداد آمدیم و تست خون دادیم و بدون تمرین رفتیم. همه بازیکنان هم تست کوپر را به صورت اینترنتی انجام دادند. حسین ترابپور (مربی دروزاه بان‌های گل‌گهر) حضور دارد و زیر نظر او تست کوپر دادم و برای مربیان فرستادم.

دروازه‌بان گل‌گهر در مورد درخشش رقیب خود در این تیم گفت: در خصوص اینکه چه کسی درون دروازه قرار بگیرد، تصمیم‌گیرنده ها  حسین ترابپور و مجید جلالی هستند. همه ما برای گل‌گهر بازی می‌کنیم و می‌خواهیم که این تیم در لیگ موفق باشد. ابتدای فصل شرایط ما سخت بود، اما رفته به رفته  شرایط بهتر شد.  قطعاً با تلاش بازیکنان این تیم در لیگ برتر خواهد ماند.

او درخصوص  رقابت تیم‌های انتهای جدولی گفت:‌ سال اولی است که در لیگ برتر حضور داریم، اما شرایط ما خوب و حتی ایده آل است. بازیکنان هم با یکدیگر هماهنگ و هم قسم شدند تا گل‌گهر در لیگ برتر بماند.  

فراهانی در مورد شرایط مالی باشگاه گل‌گهر گفت: بین ۶۵ تا ۷۰ درصد قرارداد‌ها به بازیکنان پرداخت شده است و از نظر مالی  شرایط گل‌گهر خوب و ایده‌آل است. خود من هم شاید برای اولین یا دومین سال است که در تیمی بازی می‌کنم که شرایط مالی خوبی دارد،   چون در گذشته به هر تیمی رفتم، شرایط مالی آن تیم، خوب نبود.


بیشتر بخوانید: جلالی: برای تربیت مربیان ایرانی هیچ کاری نکرده ایم/ مجبور هستیم به خارجی‌ها غرامت بدهیم


فراهانی درباره مطالباتش از نفت تهران خاطرنشان کرد: از نفت خیلی طلب دارم و دنبال طلبم نیز هستم، اما اگر کسی را سراغ دارید که می‌تواند این پول را بگیرد، به من هم معرفی کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار