فریدون همتی از ساخت واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن در جزیره هرمز در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، استاندار هرمزگان گفت: با انجام مطالعات لازم و شناسایی افراد فاقد مسکن در جزیره هرمز به زودی فراخوانی در این زمینه اعلام می‌شود تا برای افرادی که خانه ندارند، در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن، واحد مسکونی ساخته شود.

فریدون همتی در نشست پیگیری اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان افزود: در این طرح افراد متقاضی باید ۳۰ درصد به عنوان آورده اولیه داشته باشند و مابقی هزینه ساخت از محل تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید:واگذاری زمین به بنیاد مسکن برای ساخت ۳ هزار واحد مسکونی


همتی به تکمیل واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر در جزیره هرمز هم اشاره کرد و گفت: تکمیل این واحد‌ها به همکاری افرادی که زمین و وام دریافت کرده اند بستگی دارد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری بنیاد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و بخشداری نیز موضوع را پیگیری می‌کنند.

استاندار هرمزگان افزود: هشت هزار واحد مسکونی در فاز نخست اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان احداث می‌شود که از این تعداد هزار واحد مسکونی توسط هلدینگ مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بندرعباس احداث خواهد شد.

همتی گفت: احداث این هزار واحد مسکونی با اختصاص زمین در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و با طراحی جدید بر مبنای الگوی محله محور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.