نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس از زحمات و تلاش‌های همه کسانی که به مهار آتش سوزی کوه‌های خائیز کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس یازدهم در پیامی از زحمات و تلاش‌های همه کسانی که به مهار آتش سوزی کوه‌های خائیز کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بار دیگر شعله‌های سرکش و سوزان آتش، مناطق سرسبز حاشیه رشته کوه زاگرس و بخشی از کوه‌های خائیز را بی رحمانه در شعله خود سوزاند و حیوانات، پرندگان و آشیانه هایشان سوختند و قلب هر بیننده‌ای را داغ دار کرد.

نیرو‌های داوطلب مردمی در کنار نیرو‌های نظامی و انتظامی، محیط بانی، هلال احمر، بسیج، هیات کوهنوردی و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تلاش‌های خستگی ناپذیر خود شعله‌های آتش را مقهور همت خود ساختند.

اینجانب از همه دستگاه‌های متولی و کسانی که می‌توانند در پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی گام بردارند دعوت می‌کنم باتکیه بر تکنولوژی‌های روز، تجارب موجود در زمینه مقابله با آتش سوزی منابع طبیعی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

درود و سپاس بی شائبه خود را به همه عزیزانی تقدیم می‌کنم که در طول این مدت با تلاش شبانه روزی در خاموش کردن شعله‌های سرکش، علیرغم صعب العبور بودن منطقه و کمبود امکانات همت و غیرت ایرانی را تکرار کردند.

از مردم عزیز و فداکار بهبهان، فرماندار محترم، نیرو‌های نظامی و انتظامی، هلال احمر، هیئت کوهنوردی، فعالان محیط زیست و همه آن‌هایی که خالصانه زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امیداست به فضل الهی و همراهی همه ارکان دولتی و مردمی دیگر شاهد تکرار چنین رخداد‌های فاجعه بار نباشیم. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.