مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدگفت: ساخت پیست اسکیت در یاسوج با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع ساخت پیست اسکیت در شهر یاسوج با جدیت از سوی متولیان حوزه ورزش استان پیگیری می‌شود.

سید محمدتقی علوی افزود: جمعی از متولیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد هفته آینده نشستی در همین زمینه با عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار استان برگزار می کنند.

او با بیان اینکه تلاش و اقدام جدی‌تر مسئولان هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد برای جذب حامی مالی و سرمایه گذار در این رشته ورزشی ضروری است، بیان کرد: پارسال رشته ورزشی اسکیت استان موفقیت‌های مهمی در عرصه ملی کسب کرد که نتیجه برنامه ریزی اصولی مسؤلان این هیأت بوده است.

علوی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های عمرانی رشته ورزشی اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش رشد، توسعه و گسترش داده می‌شود، گفت: حمایت‌های مادی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از هیأت اسکیت استان و قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی با جدیت ادامه می‌یابد.

او با اشاره به وجود قابلیت‌های چشمگیر اسکیت در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: لازم است که توجه بیشتری به مقوله قهرمان پروری و شکوفایی استعداد‌های این رشته ورزشی در استان شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.