مهدی یحیایی از اجرای طرح تشدید نظارتی در بازار میوه و تره‌بار استان سمنان خبر داد و گفت: مقابله با گران‌فروشان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارتی در بازار میوه و تره‌بار استان گفت: در راستای اجرای این طرح اکیپ‌های بازرسی به‌صورت مستمر و روزانه در حال گشت زنی هستند.

او برخورد با گران‌فروشان را در اولویت نخست دانست و گفت: جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت کالا از جمله مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد در بازرسی از واحد‌های صنفی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ پرونده تخلف در صنف میوه و تره‌بار استان تشکیل‌شده است، گفت: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور برگ خرید از جمله عمده‌ترین تخلفات کشف‌شده در این صنف است.

یحیایی بابیان اینکه تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات صنفی در سطح استان است، تصریح کرد: پرونده این متخلفان به تعزیرات حکومتی استان برای صدور حکم ارسال‌شده است.

او افزود: رصد و پایش بازار میوه، کمبود‌ها و فراوانی کالا‌های موجود در بازار از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.