معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه، گفت : بنا بر تصمیم شورای آموزشی دانشگاه و با توجه به تدوام شرایط بحرانی در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار، عدم امکان بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی، اولویت داشتن حفظ سلامت دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارشناسان، شرایط برای برگزاری حضوری امتحانات پایانی نیمسال جاری در دانشگاه رازی امکان‌پذیر نیست.

او گفت : بر این اساس، امتحانات پایان نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه رازی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. البته تاکید ما بر حفظ استقلال اساتید در انتخاب شیوه ارزیابی درس‌ها متناسب با ماهیت درس و شرایط دانشجویان است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: پیشنهاد ما این است که اساتید از ترکیبی از روش‌هایی نظیر اجرای آزمون‌های کوتاه و مستمر در جلسات مجازی عادی یا فوق العاده، ارائه تکلیف یا تمرین، تعریف پروژه‌های مختلف برای هر درس، استفاده از شیوه‌های صورتی و صوتی تصویری و برگزاری آزمون آنلاین پایان ترم برای ارزیابی دانشجویان استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.