۳۷ هزار و ۷۸۰ مسافر از ابتدای خرداد تاکنون با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی خراسان جنوبی اسکان یافتند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه فعالیت مراکز اقامتی استان از ابتدای خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده است، گفت: این تعداد مسافر در هتل ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مجتمع‌های گردشگری و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

او  افزود: همچنین در این مدت ۱۰۷ هزار و ۴۵۳ نفر نیز از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی استان بازدید کردند.

عربی با بیان اینکه بیشترین مقصد سفر گردشگران به شهرستان‌های فردوس، طبس و سرایان اختصاص دارد، اظهار کرد:  به استثنای مراکز آب‌درمانی، تمامی مراکز گردشگری و اقامتی در استان اجازه شروع فعالیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند که در این زمینه نظارت‌های لازم نیز انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان  از انجام ۲۳۲ مورد بازرسی و نظارت مداوم بر مراکز اقامتی استان در این مدت خبر داد و گفت: در صورت مشاهده مواردی مغایر با پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی، با مراکز اقامتی و گردشگری متخلف برخورد قانونی می‌شود.

او درباره بازگشایی مراکز آب‌درمانی افزود: مجوز فعالیت مراکز آب‌درمانی نیز پس از تصویب در ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.