مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان گفت: آزمون تعیین سطح ۳۱ نفر از کارکنان مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید متقی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به نقش و جایگاه وزارت کشور و سازمان‌های تابعه به عنوان دستگاه حاکمیتی و نظارتی و نماینده عالی دولت در سطح کشور، ایجاب می‌نماید تا بهره‌گیری از مدیران با تجربه، توانمند و متخصص در دستورکار وزارت متبوع باشد، گفت: در سطح استان نیز برای بهره‌گیری از این نیرو‌ها تلاش‌های خوبی شده است.

او افزود: در راستای سیاست‌های دولت استفاده از نیرو‌های درون سازمانی در دستورکار وزارت کشور قرار گرفته و امروزه شاهد انتصاب ۸۵ درصد نیرو‌های وزارت کشور در مناصب مدیریتی هستیم.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان ادامه داد: طرح شناسایی نیرو‌های مستعد درون سازمانی وزارت کشور برای انتصابات سیاسی از سال ۹۸ در دفتر سیاسی وزارت کشور آغاز که در مرحله نخست آزمون تعیین سطح ۳۱ نفر از کارکنان مجموعه استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه روز جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ به صورت همزمان در ۱۷ استان کشور برگزار خواهد شد.

متقی درباره شرایط این آزمون، ابراز کرد: اجرای این طرح هیچ تعهدی برای انتصاب قطعی شرکت کنندگان در آزمون ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.