استاندار آذربایجان شرقی برلزوم تامین امنیت فضای سایبری در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه در حال حاضر دریک جنگ سایبری قرار داریم و هر قدر این فضا را امن‌تر کنیم برایمان بهتر خواهد بود، گفت: پدافند غیر عامل در همه بخش‌ها نیازمند مراقبت است و ما در طول سالیان گذشته کارکرد‌ها و عملکرد‌ها را افزایش دادیم .

او افزود:ملاحظات پدافند تمام عرصه‌های زندگی  را تحت تاثیر قرار می دهد لذا باید آن را امن‌تر کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه به لطف خدا درچهل سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در کشور فراهم شده است،گفت: همه دیدیم که در عرض یک ماه یک مصرف کننده چگونه به یک تولید کننده تبدیل شد که این جای بسی افتخار دارد، همچنین باید گفت که بیماری کرونا مدیریت شده، اما ابتلا به آن مدیریت نشده است و نیازمند یاری مردم در این زمینه است.

او افزود: ابتلا به بیماری کرونا در حال افزایش است و دلیل آن این است که اولا تست‌ها افزایش یافته و ثانیا در این مرحله از خانواده بیماران مبتلا به کروناویروس نیز نمونه گیری می شود.

پورمحمدی همچنین با تاکید بر اینکه باید یک بیمارستان اختصاصی اورژانسی ایجاد کنیم، افزود: گزارش عملکرد سال ۹۸ نشان دهنده این است که شورای پدافند غیر عامل استان به نحو احسن فعالیت کرده است و بیماری کرونا با تمام سختی‌ها برای ما یک آبرو شد .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار