رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش رفع محدودیت‌ها، گفت: خوزستان وضعیت قرمز دارد و حداقل در این استان نباید بازگشایی‌ها به این شکل باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش رفع محدودیت‌ها، گفت: خوزستان وضعیت قرمز دارد و حداقل در این استان نباید بازگشایی‌ها به این شکل باشد بلکه باید برای خوزستان تصمیمات استانی و منطقه‌ای اتخاذ شود.

او ادامه داد: وضعیت در جنوب غرب خوزستان مانند کل استان، قرمز است و روزانه تعداد موارد جدید شناسایی شده نسبت به قبل، بیشتر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  با بیان اینکه افزایش ابتلا به ویروس کرونا  به دلیل افزایش تشخیص بیماری و همچنین افزایش موارد ابتلا است افزود: افزایش موارد ابتلا نیز به دلیل رفع محدودیت‌ها و عدم فاصله‌گذاری اجتماعی توسط اصناف، ادارات و مردم رخ داده است.

سلمان زاده در پایان گفت: تصمیماتی که در کل کشور اتخاذ می‌شود، فعلا نباید در خوزستان اعمال شود و حتی باید محدودیت‌ها مقداری بیشتر شوند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.