جذب ۱۰۸ درصد اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری

۱۰۸ درصد اعتبارات تخصیصی و ابلاغی خراسان جنوبی از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری جذب شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان گزارشی از وضعیت جذب اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری ابلاغی به استان گفت : تا کنون ۱۰۸ درصد اعتبارات ایلاغی به استان از محل تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری جذب شده است.

 او با اشاره به اینکه تعداد ۲ هزار و ۸۵۱ طرح به مبلغ ۳۸۴۴.۸ میلیارد ریال در استان مصوب شده است افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۳۹طرح به مبلغ ۳۵۵۹.۲ میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شده اند.

اشرفی اظهار کرد: با اجرای این طرح ها پیش بینی می شود  ۶هزار و ۴۱۸نفر اشتغال  در استان ایجاد شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه شهرستان‌های بیرجند، قاین و طبس به ترتیب بیشترین تعداد طرح را در جذب این اعتبارات داشته اند  گفت: شهرستان‌های فردوس، بیرجند و طبس یه ترتیب بیشترین پیش بینی ایجاد اشتغال را از محل جذب اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به خود اختصاص داده اند.

او بیان کرد: از مجموع ۳ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال اعتبارات تخصیصی و ابلاغی مربوط به قانون حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به استان، مبلغ ۳۵۵۹.۲ میلیارد ریال معادل ۱۰۸ درصد اعتبارات تخصیصی و ابلاغی در استان جذب شده است.

اشرفی پس از تبیین شیوه نامه تسهیلات کرونا بر هم افزایی دستگاه‌های اجرایی جهت اطلاع رسانی لازم به متقاضیان واجد شرایط (با توجه به مهلت ثبت نام آن‌ها تا پایان خرداد ماه سال جاری) تاکید کرد و اعلام پیش بینی اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری را ضروری دانست.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.