رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری گفت: حوادث مختلف مانند سیل و کرونا سبب شده تا پایه های صنعت گردشگری در کشور لرزان و آسیب کلی ببیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حرمت اله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری گفت: در سال ٩٨ وقوع سیلاب در کشور را داشتیم و از مردم خواستیم که به سفر نروند، بحران‌های این چنینی در سال گذشته سبب شد تا صنعت گردشگری افت کند. امسال نیز کرونا سبب شده تا این بخش آسیب ببیند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری افزود: در شرایط بد کرونایی تنها مراکزی که هیچ گونه کمکی از دولت دریافت نکردند دفاتر خدمات هوایی و جهانگردی بوده و این در حالی است که در دیگر نقاط دنیا کمک‌های آنچنانی به این بخش شده است.

رفیعی با بیان این که اگر امروز گوش شنوایی نباشد آسیب آن به جامعه وارد می‌شود  گفت: تا چرخ صنعت گردشگری به گردش در نیاید چرخ اقتصاد جامعه نیز نخواهد چرخید و نیاز است تا همه دست به دست هم بدهند تا رونق به این صنعت بازگردد.

او افزود : پایه‌های گردشگری در شرایط موجود نه اینکه لرزان شده بلکه از بین رفته و بایستی در استانی مانند البرز دستگاه‌های دولتی به دفاتر خدمات مسافری کمک کنند تا ضرر وارد شده به آن‌ها به حداقل برسد.

رفیعی با بیان این که تبلیغات رسانه‌ای برای تحقق این مهم اثر خوبی خواهد داشت گفت: امروز مردم در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند، دفاتر گردشگری، ایرلاین ها، مراکز خدماتی و هتل‌ها نباید به دنبال این باشند که ضرر‌های وارد شده در چند ماهه گذشته را سودجویی کنند، اجازه بدهید این صنعت پا بگیرد بعد‌ها رفته رفته. به حالت عادی باز می‌گردد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری افزود: قیمت خدمات مسافری نباید افزایش پیدا کند چرا که دراین شرایط کرونایی این بخش بیشتر آسیب می‌بیند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار