اسماعیلی از انتصابات جدید در قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در آستانه هفته قوه قضاییه و در نشست خبری خود با خبرنگاران از انتصابات جدید در قوه قضاییه خبر داد.

سخنگوی قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام خلفی بیان کرد:  با دستور رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام مظفری که تا کنون عهده‌دار مسؤلیت شورای حل اختلاف بود، به سمت معاونت قضایی منصوب شد.

وی افزود: در ادامه انتصابات امیر حسین رحیمی مشاور عالی رئیس قوه و رابط قوه قضاییه در امور نمایندگان به عنوان معاون امور منابع انسانی و فرهنگی قوه قضاییه و حجت الاسلام امینی که عهده دار معاونت منابع انسانی بود، به عنوان مشاور در قوه قضاییه فعالیت می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: هادی صادقی که پیشتر معاون فرهنگی بود به عنوان رئیس مرکز توسعه حل اختلاف که مرکب از حل اختلاف، داوری و میانجیگری است منصوب شد و محمد مهدی حاج محمدی که معاون قضایی دادگستری تهران بود، به عنوان رئیس سازمان زندان‌ها منصوب شد و آقای  جهانگیر به عنوان مشاور ادامه خدمت خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ضمن تبریک به جناب آقای محمد مهدی حاج محمدی انتظار میرود ملاقات باکارمندان را دایر نماید با احترام جانباز دوران دفاع مقدس
آخرین اخبار