به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسال پیامک از سوی بانکها برای مشتریان برای اعلام وضعیت بانکی کارتهای آنها از چند سال گذشته با دریافت کارمزد همراه بوده است؛ به طوری که پیش از این در مقطعی سالانه ۱۰ هزار تومان و در ادامه ۱۲ هزار تومان تعیین شده بود که بهصورت یکجا و یا در دو بخش از حساب مشتری کسر میشد.
بیشتر بخوانید: ۶۰ هزاردستگاه خودپرداز به سیستم بانکی اضافه شد
انتهای پیام/
لطفا پیگیری کنید
نظر بنده بدون کمو کسر ثبت شد. مرسی
ادبیات ما هم ادبیات بدی نیست فقط شجاعانس
متاسفم برای باشگاه خبرنگاران جوان
این بار با برداشت وجه دو برابری از حساب مشتریان
واقعا شرافت از این مجموعه دور شده
البته تا جایی که من تحقیق کردم ارزون ترین خدمات پیامکی رو فعلا بانک ملی داره که شش هزار تومان سالیانه هست.
و اینکه اپلیکیشن بام یه قابلیت کاربردی داره که ظاهرا بقیه هنوز ندارن! این که بین گزارشات تراکنش ها میشه جستجو کرد. و قابلیت فعال کردن حالت تیره (شب) که شخصا خیلی کاربردی می دونم.
امیدوارم براتون مفید باشه. موفق باشید
چه خبره.حسابی که نه واریز داشته نه برداشت
روچه حسابی15کم می کنید
خیلی مسخره است .رسالت هم کم کم
هرکاری ک انجام میدیم کارمزد کم میکنید
مگ چندتا پیام میدین و میخا 15 هزارم براش بگیرین
الان هربانکی هرچی دلش میخاد میگیره کی یکسان بودن
مگ ما گناه کردیم
واسه یه وام صدجور از ادم ضامن و فیش میخایین چرا بفکر اینا نیسین بعد جمع میشین دور هم ک هزینه پیامک رو زیاد کنید؟؟
خدا نمیگذره ء کسایی ک حق مردم رو میخورن
بخش زیادی از مشکلات مردم همین بانکها هستند.
به بسیاری از موجودی حسابها مثل حسابهای جاری هیج سودی نمیدهند. وام آگه بخوای بگیری بیچارت میکنند.به هیچ کس هم جواب گو نیستند.
تا افرادی که تراکنش کم دارند هزینه اضافه ندهند و افرادی که تراکنش زیاد دارند ، هزینه تراکنش بالای آنها را ما پرداخت نکنیم ؟؟؟؟؟؟
به نظر من باید بر مبنای تعداد ارسال پیامک پول بگیرند
چون ممکن است یک حساب در ماه چندین پیامک بیاید و یک حساب فقط یک پیامک !!!!
اصلا چرا قیمت هر پیامکی را از خود مشتری نمی گیرند تا کسانی که حسابشان بیشتر کار می کند بیشتر بپردازند و کسانی که کمتر کار می کند اینقدر هزینه از حسابشان کم نشود؟
مثل بعضی قیمتها که میگفتن بالا نرفته فقط تعدیل شده