معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منزل در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اوایل اردیبهشت ماه امسال طی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک باند تبهکار سرقت منزل در محدوده نازی آباد رسیدگی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره هفدهم این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات اولیه هویت ۶ سارق جوان به سرکردگی "عمران" شناسایی کردند و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد تمامی اعضای این باند دارای سوابق کیفری در سال‌های اخیر هستند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران دستور دستگیری تمامی اعضای این باند سرقت صادر شد و پس از شناسایی مخفیگاه این باند در محدوده جنوب تهران، در چندین عملیات پلیسی تمامی اعضای این باند در سی و یکم اردیبهشت ماه دستگیر و در بازرسی از مکان، تعدادی اموال مسروقه شامل دلار و سکه کشف و به اداره هفدهم انتقال یافت.

وی افزود: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۲ فقره سرقت منزل به ارزش یک میلیارد ریال در محدوده نازی آباد و حکیمه اعتراف کردند.

این مقام پلیسی افزود: سرکرده باند گفت، ما پس از تشکیل باند سرقت با انتخاب سوژه‌ها در ساعات اولیه صبح با تخریب درب ورودی وارد منزل شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردیم و اموال مسروقه را به افراد عبوری می‌فروختیم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می‌کردیم.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: اموال مکشوفه با هماهنگی بازپرس پرونده به مال باخته مسترد شد و متهمان با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند، پس اگر قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ اماو اگرو بهانه ای نتونن باز یا تخریبش کنند و همچنین حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که غیر از اینکه با فرز ببرنش کاری نتونن بکنند، دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند بدون هیچ اما و اگری نمیتونن وارد بشن مگر اینکه خودتون درو براشون باز کنید که در این صورت هم یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری لازم دارید که قابلیت اتصال به زمین و دیوار هم داشته باشه و تمام اموال با ارزش را داخل آن گاوصندوق ضد دیلم بذارید که هم نتونن اموالتون را سرقت کنند و هم بتونید جونتون را در مقابل سارقین خشن نجات بدید.
آخرین اخبار