رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: عملیات شناسایی معابر و کوچه‌های بدون نام و تابلو شهرک اسکان یزد در حال انجام است.

یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد صفدر پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: عملیات شناسایی و برداشت اطلاعات معابر و کوچه‌های بدون نام و تابلو شهرک اسکان یزد به منظور نامگذاری و تابلوگذاری در حال انجام است.

او افزود: بدون نام بودن برخی معابر و کوچه‌های شهرک اسکان موجب بروز مشکلاتی برای مردم و به ویژه سرگردانی آن‌ها شده بود که تاکنون از بیش از ۵۵۰ کوچه اصلی و فرعی به صورت میدانی بازدید و کوچه‌های بدون نام و نشان شناسایی شدند.

صفدرپور ادامه داد: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، ۳۵۰ معبر و کوچه بدون نام و یا با تابلو قدیمی در این شهرک شناسایی شده است که اقدامات لازم برای نامگذاری و شماره گذاری معابر و کوچه‌های مذکور و تهیه و نصب تابلو‌های مربوطه در دست اقدام است.

نامگذاری معابر، میادین و اماکن شهری از ابتدایی‌ترین اقدامات شهرداری و شورای شهر برای تحقق حقوق شهروندی محسوب می‌شود بطوری که اگر نام گذاری خیابان‌ها و کوچه‌هایی که اگر بر اساس اصول باشد، به سرعت می‌تواند در ذهن مردم ماندگار شود و سبب افزایش رفاه مردم شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.