استاندار زنجان، به ارتقای آموزش مجازی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های آموزش مجازی در مدارس استان زنجان اختصاص می‌یابد.

تاکید بر ارتقای آموزش مجازی در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در ایام کرونایی آموزش دانش آموزان تعطیل نشد گفت: معلمان در این ایام پای کار بودند و با جان و دل تلاش کردند.

او افزود: معلمان نگذاشتند در آموزش وقفه‌ای ایجاد شود و در تولید محتوا در فضای مجازی برای دانش آموزان بسیار خوب عمل کردند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بیماری کرونا ویروس همچنان است، گفت: زمان مشخصی برای تمام شدن این بیماری وجود ندارد و باید به بحث آموزش در فضای مجازی توجه شود و اولین تجربه مان در خصوص آموزش مجازی بسیار خوب بود.

حقیقی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان به بحث توسعه آموزش مجازی مساعدت لازم را بکند.

او به راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: این استان اردوگاه دانش آموزی در شان دانش آموزان ندارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه تنها اردوگاه دانش آموزی زنجان، اردوگاه امام خمینی است، یاد آور شد: این اردوگاه فضای مناسبی ندارد و شهرداری و اداره منابع طبیعی استان هم نسبت به این اردوگاه مشکل دارند.

حقیقی گفت: معاونت عمرانی استانداری زنجان نسبت به حل مشکلات این اردوگاه با شهرداری و منابع طبیعی جلسه تشکیل دهد.

او تصریح کرد: در استان باید به ایجاد و ساماندهی اردوگاه دانش آموزی توجه شود و معاونت عمرانی استانداری برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

استاندار زنجان، به ارتقای آموزش مجازی در استان تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر مهم معاونت اقتصادی استانداری زنجان تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهد.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.