به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچکترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیتترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی میکند، ارائه دهد.
بیشتر بخوانید
زلزلههای سهشنبه ۲۰ خرداد ماه، در محدودۀ شهر بیرم در استان فارس و در عمق ۱۰ و ۱۱ کیلومتری زمین روی دادهاند.
ایرانسل، از ابتدای راهاندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِشبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.
انتهای پیام/