استاندار خراسان رضوی گفت: رئیس‌جمهوری روز پنجشنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی دو واحد صنعتی و معدنی تولید گندله آهن و کنسانتره سنگ آهن در منطقه سنگان خواف را افتتاح می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: واحد صنعتی- معدنی توسعه فراگیر سناباد یکی از این دو واحد است که با سرمایه‌گذاری ارزی ۱۱۷ میلیون یورو و سرمایه‌گذاری ریالی ۲۵۰ میلیارد تومان در منطقه سنگان خواف ساخته شده و ظرفیت آن، تولید سالانه ۲/۵ میلیون تن گندله آهن است.
 
او با بیان این که مجموع سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی این طرح صنعتی - معدنی هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است، افزود: با افتتاح این واحد صنعتی معدنی برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.
 

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: طرح صنایع معدنی فولاد سنگان خواف خراسان هم با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در منطقه سنگان خواف ساخته شده است که برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

رزم حسینی بیان کرد: این واحد صنعتی - معدنی ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون تن کنسانتره سنگ آهن را داراست.

او تصریح کرد: حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران فردا پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ماه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی این دو واحد صنعتی - معدنی را افتتاح و بهره‌برداری می‌کند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.