دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی:

از ظرفیت شاد برای پیشگیری از اعتیاد استفاده می شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: از ظرفیت شبکه شاد برای پیشگیری از اعتیاد استفاده می‌شود.

احمد ملک حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در گفتگو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: شبکه شاد که توسط آموزش و پرورش ایجاد شده فضای خوبی برای آموزش کودکان و نوجوانان است و در جلسه این شورا مقرر شد از این ظرفیت برای پیشگیری از اعتیاد اموزش‌های لازم ارائه شود.

ملک حسینی افزود: با توجه به فصل بهار و در آستانه ورود به فصل تابستان و حضور مردم در پارک‌ها و فضای سبز مقرر شد این اماکن از حضور معتادین پاکسازی شود تا خانواده‌ها با خیال راحت تری در این فضا‌ها حضور پیدا کنند.

او اضافه کرد: همچنین برخورد جدی با خرده فروشان هم در این جلسه مطرح شد و قرار شد با کسانی که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کنند برخورد جدی صورت بگیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر در تیرماه در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های این هفته صورت گرفت

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: متاسفانه شاهد هستیم در برخی محیط‌های کارگری بحث اعتیاد تعدادی از کارگران وجود دارد.

اکرمی افزود: موضوع کار و تولید باید مبرا از بحث اعتیاد باشد تا بتوانیم بهره وری را افزایش دهیم و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مسئول بررسی و رسیدگی به این شرایط است و باید موارد شناسایی شده در این فضا‌ها درمان شوند.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی امروز با حضور مسئولان در استانداری تشکیل شد و در خصوص جمع آوری معتادین از پارک‌ها و اماکن عمومی تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.