ماموران نیروی انتظامی ساوه رشوه میلیونی توزیع کنندگان مواد مخدر صورتجلسه کردند.

دست رد پلیس ساوه بر رشوه میلیونی سوداگران مرگسرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: تیم گشت پلیس این شهرستان رشوه ۳۴ میلیون ریالی توزیع کنندگان مواد مخدر را رد کرد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد افیونی از سوی ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و پاتوق کردن منزلشان برای معتادان پرخطر در یکی از محله‌های شهرستان ساوه، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شده و ضمن دستگیری توزیع کنندگان مذکور، در بازرسی از منزل آنان مقداری مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: هنگام انتقال مجرمان به مقر انتظامی، آنان با استفاده از فرصت پیش آمده، برای رهایی از چنگال قانون مبلغ ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به ۲ نفر از کارکنان انتظامی کلانتری مربوطه به عنوان رشوه پیشنهاد می‌کنند که ماموران پلیس، علاوه بر رد رشوه، مراتب را صورتجلسه کرده و متهمان را پس از تشکیل پرونده به دستگاه مقام قضائی معرفی کردند.

او ادامه داد: نیروی انتظامی همواره به پاس وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهدی سجده شکر به درگاه پروردگار بجا آورده و به عموم شهروندان نیز این اطمینان را می‌دهد که مجرمان در برابر نیروی معنوی و اراده پولادین آنان هر گز راهی برای فرار از قانون نخواهند داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.