فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی متهم به هتک حیثیت و تهدید در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی دریافت گزارش قضائی و طرح شکایت یک شهروند مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی تلگرام با ایجاد صفحه شخصی اقدام به هتک حیثیت و تهدید می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی و انجام تحقیقات از شاکیه موفق شدند، متهم به هتک حیثیت و تهدید در فضای مجازی که مردی جوان و از نزدیکان شاکیه بود را شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف کرد و انگیزه خود از این عمل ناپسند را انتقام جویی و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای شهروندان می‌کنند، هشدار داد: فضای مجازی مکانی مناسب برای تسویه حساب‌های شخصی نیست و با افراد متخلف برابر قانون جرایم رایانه‌ای رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.