دومین دستگاه بیل مکانیکی طی ماه جاری در حین تصرف اراضی ملی در کمربندی اسلام آباد سنندج توقیف شد

علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی در حین گودبرداری جهت تصرف اراضی ملی وا حداث بنای غیرمجاز در محدوده کمربندی اسلام آباد با حکم مراجع قضایی توقیف شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: بخش زیادی از زمین‌های محدوده کمربندی اسلام آباد جزء اراضی ملی است.

کاظمی عنوان کرد: همواره افراد سود جو و دلال در این محدوده در صدد تصرف این اراضی و احداث بنا بصورت غیرمجاز هستند.

او گفت: نیرو‌های اجرائیات این منطقه هم بصورت ویژه از این محدوده بصورت شبانه روزی بازدید و نظارت می‌کنند.

کاظمی افزود: اوایل خردادماه سالجاری بود که تعدادی افراد سودجو با یک دستگاه بیل مکانیکی قصد تصرف اراضی ملی و احداث بنا را داشتند که خوشبختانه با حضور بموقع و همکاری نیروی انتظامی و با دستور مراجع قضایی بیل مکانیکی توقیف شد.

او عنوان کرد: روز گذشته هم تعدادی افراد سودجو باز با یک دستگاه بیل مکانیکی قصد تصرف اراضی ملی و احداث بنای غیرمجاز در محدوده کمربندی اسلام آباد را داشتند.

کاظمی اعلام کرد: پس از اطلاع از موضوع و حضور نیرو‌های اجرائیات و همچنین نیروی انتظامی از فعالیت این افراد جلوگیری و با حکم مراجع قضایی بیل مکانیکی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و همکاری مراجع قضائی و نیروی انتظامی در خصوص مقابله با افراد دلال و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، از تمامی دستگاه‌ها درخواست کرد ضمن حفاظت از زمین‌های تحت مالکیت خود شهرداری را در جهت مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز یاری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.