رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی حین تخریب جنگل‌های یکی از روستا‌های شهرستان سروآباد توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسلم مرادی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد گفت: پیرو گزارش دوستداران طبیعت مبنی بر تخریب جنگل، نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور به موقع نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی یکدستگاه بیل مکانیکی که مشغول برداشت غیرمجاز سنگ لاشه در اراضی جنگلی بود متوقف و از ادامه عملیات جلوگیری شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد یادآور شد: پس از مختصات برداری و سندسازی پرونده این تخلف تشکیل و متخلف جهت تکمیل پرونده به اداره منابع طبیعی احضار شد.

اوبا بیان اینکه حضور به موقع نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی مانع از تخریب بیشتر جنگل‌های منطقه شد، تاکید کرد: دوست‌داران طبیعت و روستاییان چنانچه هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و جنگلی را مشاهده کردند بلافاصله با شماره تماس رایگان ۱۵۰۴ سریعا به اداره منابع طبیعی گزارش داده تا نیرو‌های یگان حفاظت به محل اعزام و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

مرادی حفظ منابع طبیعی را خط قرمز اداره منابع طبیعی دانست و گفت: منابع طبیعی میراث نسل‌های آینده و لازمه حیات همه ما انسان‌ها و جانداران است و در این راستا اداره منابع طبیعی با متخلفان بشدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.