حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه، مقدمه حکومت علوی است

امام جمعه شهرستان شهربابک گفت: نظام ما بر گرفته از حکومت امام علی (ع) است و می‌خواهیم با حمایت از قشر مستضعف مقدمات این حکومت را مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک در مراسم جشن نسیم مهر ویژه کمک به خانواده زندانیان نیازمند شهرستان شهربابک، از رفتار پیامبر نسبت به قشر آسیب پذیر جامعه یاد کرد و گفت: مسئولیت پیامبران با حمایت از قشر مستضعف آغاز می‌شد.

او افزود: خانواده‌های زندانیان نیاز مبرم به حمایت دارند، زیرا سرپرست خانواده در زندان است و آسیب پذیر هستند.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان کار پیامبران را دنبال می‌کند، اظهار داشت: کمک به نیازمندان از اهمیت ویژه‌ای در اسلام برخوردار است و در راستای عملی عبادی محسوب می‌شود.


او تصریح کرد: نظام ما بر گرفته از حکومت امام علی (ع) است و می‌خواهیم با حمایت از قشر مستضعف مقدمات این حکومت را مهیا کنیم.

رمضان آقامحمدی رئیس دادگستری شهرستان شهربابک در ادامه بیان داشت: خانواده‌های زندانیان در معرض آسیب و خطر هستند.

او افزود: قریب به ۴۵ خانواده زندانی در شهربابک تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان هستند.

آقامحمدی تأکید کرد: تمام تلاش ما این است خانواده‌هایی که در زمان نبود پدر در لبه پرتگاه آسیب‌های اجتماعی هستند را نجات دهیم.

علیرضا مظفری دادستان شهربابک نیز گفت: در به زندان افتادن پدر یا سرپرست خانواده‌ای همه ما مقصر هستیم.

او با تأکید بر اینکه باید دیدگاه‌ها نسبت به زندانی تغییر کند، افزود: زندانیانی که با حمایت‌های مالی از زندان آزاد می‌شوند، به نظام دلگرم می‌شوند.

درآمد انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان شهربابک از محل اجازه ساختمان حمایت و کمک خیران مبلغ ۲۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار