اهدای کمک‌های مومنانه به خانواده‌های زندانیان نیازمند جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: بالغ بر دو میلیارد و یکصد و یازده میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند شهرستان جیرفت کمک شد.

اهدای کمک‌های مومنانه به خانواده‌های زندانیان نیازمند جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان بالغ بر دو میلیارد و یکصد و یازده میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند شهرستان جیرفت کمک شد.

او افزود: ۱۱۱میلیون تومان، کمک‌های نقدی در قالب کارت‌های بانکی دو میلیون ریالی طراحی شده و تا ماه مبارک رمضان به صورت حضوری به خانواده‌های زندانیان نیازمند تقدیم خواهد شد.

سلامی بیان کرد: در این کمک مومنانه همچنین۶۰۰ بسته سبد مواد غذایی به ارزش بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند زندانیان این شهرستان توزیع شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ خانواده زندانی نیازمند در این شهرستان وجود دارند، گفت: بحران کرونا، موجب تعطیلی برخی از مشاغل سرپرستان خانواده‌ها از جمله خانواده زندانیان نیازمند شده است که آسیب‌های اقتصادی زیادی به این اقشار وارد کرده است و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای کاهش این آسیب‌ها دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را صادر کرده اند.

دادستان جیرفت تاکید کرد: عزم جدی مسئولان قضایی در اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر اقدام فوری به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های زندانیان، نیازمند نشان از رویکرد اسلامی و انسانی و توجه به جایگاه ویژه این افراد در نزد نظام اسلامی دارد.

او افزود: تکریم مددجویان و نگاه سرشار از رافت اسلامی به خانواده آن ها، اهمیت و جایگاه مقوله حقوق شهروندی و کرامت همه اقشار مختلف جامعه را در نزد مردم و مدیران کشور بیان می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.