رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی و غیرمجاز در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه احتکار و تقلب در کسب کار در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع روغن موتور غیرمجاز و تقلبی در یک انبار در ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل دپوی این روغن‌ها شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صمت این انبار را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ تقدیسی گفت: ماموران در بازرسی از این انبار دریافتند، متهم بدون اخذ مجوز از مراجع رسمی و قانونی با ایجاد کارگاه در پوشش فعالیت ضایعاتی، ضمن تهیه و خرید انواع روغن موتور‌های با کیفیت در حجم کمتر و روغن‌های بی کیفیت در حجم بیشتر آن‌ها را با هم ترکیب و پس از بسته بندی با برچسب‌های تقلبی پلمب و در بازار به فروش می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۲ هزار و ۱۹۶ لیتر انواع روغن موتور تفلبی در این کارگاه خبر داد و افزود: در این خصوص متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و این کارگاه نیز پلمب شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.