تیم‌های فوتبال سایپای تهران و نساجی مازندران در دیدار دوستانه امروز (پنج‌شنبه) به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا؛ تیم فوتبال بزرگسالان سایپا امروز پنج شنبه ۲۲ خردادماه ۹۹ از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه کارگران تهران در یک دیدار دوستانه، به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران رفت.

تیم فوتبال سایپا در نیمه اول با ترکیب حامد فلاح زاده، روزبه شاه علیدوست، مهیار جباری، خالد شفیعی، امیرحسین حسین زاده، مجید علیاری، حسین کامیاب، صادق بارانی، آرمین سهرابیان، ابولفضل جلالی، آرمان رمضانی به مصاف شاگردان محمودفکری رفت.
نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که گل سایپا با سانتر زیبای امیرحسین حسین زاده و ضربه سر دیدنی خالد شفیعی به ثمر رسید.

تک گل نساجی چی‌ها در نیمه اول با شوت ریباند یک ضربه آزاد پنالتی که شوت اول توسط حامد فلاح زاده، مهار شد، اما در ادامه حامد شیری موفق به جبران ضربه اول خود شد.

سایپایی‌ها نیمه دوم تغییراتی زیادی در ترکیب خود داشتند و نفراتی همچون محمدرضا سلیمانی.

سعید محمدی فرد، معین عباسیان، سعید محمدی فرد، رضا جعفری، مرتضی آقاخان، کمال نیکخوی، طا‌ها شریعتی، عارف حاجی عیدی و فرشاد هاشمی وارد میدان مسابقه شدند.

در نیمه دوم هر ۲ تیم صاحب تک موقعیت‌هایی بودند، اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار