عضو کمیته استیناف گفت: بیماری فوتبال ایران با جراحی درمان می‌شود، اما کسی تحمل درد آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا تیم‌ها از دستورات فدراسیون برای پرداخت بدهی‌ها پیروی نمی‌کنند، بیان کرد: کشوری که اقتصاد آن در وضعیت نابسامان باشد و تیم‌ها هم وابستگی به دولت داشته باشند، این مشکلات را دارد. اگر به ۲ باشگاه پر طرفدار پایتخت فشار وارد شود، مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

او افزود: برای حل مشکلات فوتبال نیاز به جراحی وجود دارد، اما کسی تحمل درد آن را ندارد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسئول رسیدگی به این موضوع هستند.


بیشتر بخوانید:


او ادامه داد: تمام تیم‌ها دچار مشکل هستند. وقتی نظارت به طور دقیق انجام نمی‌شود، مدیر ارشد گروه توسط باشگاه با پول‌های مشکوک انتخاب می‌شود. اینکه فلان شخص می‌گوید مسی را به ایران می‌آورم، بی احترامی به هواداران است. نباید به افرادی که شعار می‌دهند و با شعور طرفدار بازی می‌کنند، توجه شود.

جاذبه فوتبال در حدی است که افراد از دو و میدانی وارد آن می شوند

او درباره حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال و کاهش عجیب محرومیت او، اظهار داشت: این پرونده برای من بایکوت شده است. باید از افراد پرسید که چرا تعدادی از اعضای فدراسیون در این پرونده نامحرم هستند. جاذبه فوتبال در حدی است که حتی افرادی از دو و میدانی وارد آن می شوند. البته این طبقه بندی را زیاد قبول ندارم.

او افزود: باید از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام گرفته شود که فرد محروم شده می‌تواند دوباره در فدراسیون فوتبال سمت داشته باشد یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
این آقا مثل اینکه بیکار شده هرروز مصاحبه می کند.
آخرین اخبار