عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت اساسنامه این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

اسلامیان: ادامه فعالیت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تایید فیفا صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اظهارات قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی که بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال را غیرقانونی اعلام کرده بود، بیان کرد: حکم کفاشیان تعدیل شده است. قبلا قرار بر محرومیت ۵ ساله او بوده است. البته بحث‌های حقوقی باقی مانده است و باید درباره آن صحبت کنیم.

اسلامیان در مورد نامه‌ای که گفته می‌شود اعضای هیئت رئیسه برای بازنگشتن کفاشیان به فیفا ارسال کرده اند، گفت: چنین چیزی کذب است.

او گفت: درباره بازگشت کفاشیان هم باید خودش صحبت کند و من علم غیب ندارم. 


بیشتر بخوانید:

بازگشت کفاشیان به فوتبال دهن کجی به افکار عمومی است


او در مورد قرارداد مارک ویلموتس گفت: نمی‌شود خیلی از موارد را در خیابان توضیح داد. من از قرارداد ویلموتس اطلاع داشتم و او را مربی خوب و شناخته شده‌ای در سطح دنیا می‌دانم. مطمئن باشید او بیکار نخواهد ماند. در خیلی از تیم‌های ملی و باشگاه‌ها مربی خارجی انتخاب می‌کنند، اما مشکلی که اینجا با آن مواجه شدیم، تحریم‌ها بود.  به همین دلیل نتوانستیم پول او را بدهیم.

اسلامیان ادامه داد: به هر حال وقتی کسی حقوق و دستمزدش را نگیرد، با مشکل مواجه می‌شود. مشکل اصلی ویلموتس نحوه پرداخت دستمزدش بود.

او ادامه داد: فدراسیون کارش را ادامه می‌دهد. زمانی که مدت فعالیت هیئت رئیسه فدراسیون تمام شد، گزینه‌ای به نام کمیته انتقالی مطرح شد و فیفا اعضای هیئت رئیسه  را تایید کرد و حالا هم ادامه کار ما با تایید فیفا صورت گرفته است. مشکل کفاشیان هم برطرف خواهد شد. اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار