فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه در این شهرستان دو هزار و پانصد دستگاه تراکتور وجود دارد گفت:متاسفانه بیش از یک هزار و دویست دستگاه از آن‌ها در سن فرسودگی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه کار گروه کشاورزی شهرستان بستان آباد با بیان اینکه در این شهرستان دو هزار و پانصد دستگاه تراکتور وجود دارد گفت:متاسفانه بیش از یک هزار و دویست دستگاه از آن‌ها در سن فرسودگی قرار دارد.

او با بیان اینکه بالا بودن سن این تراکتور‌ها هم برای کشاورز و هم برای جامعه مستلزم هزینه است افزود:برای نوسازی این ناوگان نیازمند حرکت جهشی هستیم.

او با بیان اینکه برای پلاک گذاری ۱۲۰۰ تراکتور در این شهرستان پرونده تشکیل شده است گفت:۹۰۰ دستگاه انواع تراکتور در این شهرستان پلاک گذاری شده است.

فرماندار شهرستان بستان آباد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به کمبود آب در شهرستان بستان آباد خواستار مدیریت مصرف آب درحوزه کشاورزی شد و افزود: متاسفانه تکمیل نشدن پروژه پایاب سد‌ها در این شهرستان عملا استفاده از آب سد‌ها را در این شهرستان با مشکل مواجه کرده است.

او گفت:آب در پشت سد‌ها داریم و می‌توانیم هم در ایجاد اشتغال و هم رفع نیاز‌های آبی کشاورزان استفاده کنیم، ولی اجرایی نشدن پروژه پایاب سد‌ها ما را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.