حداکثر قیمت فروش هر کیلوگرم شکر سفید فله برای مصرف کننده ۷۳۰۰ تومان و شکر بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی ۸۷۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: براساس مصوبه نودو چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار قیمت هر کیلو شکرسفید فله در کارخانه ۶۳۰۰ تومان تعیین شده است.

ابوالقاسم محمد زاده افزود: بر اساس بند ۵ تصمیمات گرفته شده در نود وچهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور، حداکثر قیمت فروش هر کیلو شکر سفید فله برای مصرف کننده ۷۳۰۰ تومان و شکر بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی ۸۷۰۰ تومان اعلام شده است.

او ادامه داد: از آنجایی که عرضه کالا‌ها در وزن‌ها و قیمت‌های مختلف و گاه نزدیک به هم موجب سردرگمی مصرف کنندگان و زمینه ساز سوءاستفاده خواهد شد، قیمت مصرف کننده بسته بندی فقط بر مبنای وزن یک کیلوگرمی عنوان شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر عنوان کرد: همان طور که تأکید شده این قیمت‌ها حداکثری است و عرضه با قیمت پایین‌تر به مصرف کنندگان امری شایسته است  بنابراین شکر تولیدی که با قیمت‌های قبل در شبکه توزیع و مراکز عرضه موجود است با قیمت قبل عرضه خواهد شد.

محمدزاده گفت: رعایت قیمت‌های اعلام شده، کنترل ورود و خروج شکر از کارخانه‌های تولیدی و انبار‌های مستقر در استان، نحوه توزیع آن و جلوگیری از فروش به عوامل واسطه با هدف بازارسازی و افزایش قیمت‌های غیر منطقی از جمله اولویت‌های این سازمان برای جلوگیری از تخلفات اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.