معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: به زودی شاهد خواهیم بود که خراسان جنوبی نه تنها محرومیت نخواهد داشت، بلکه پایلوت اقتصادی و اجتماعی در سطح کشور خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیج سازندگی دارای روحیه معنوی و فرهنگ اصیل انقلاب است.

او افزود: بسیجیان ثابت کردند در تمام شرایط خاص طبیعی و اجتماعی در کنار نظام و ولایت هستند؛ فرهنگ انقلابی در وجود بسیجیان متبلور شده و همواره برای کمک به مردم و محرومان آماده هستند.

میرجعفریان ادامه داد: چهار شهرستان خراسان جنوبی، معین محرومیت زدایی مشخص شده و اقدامات خوبی انجام شده است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: به زودی شاهد خواهیم بود که خراسان جنوبی نه تنها محرومیت نخواهد داشت، بلکه پایلوت اقتصادی و اجتماعی در سطح کشور خواهد بود.

او با اشاره به اقدامات مطلوب گروه‌های جهادی در بحران‌هایی، چون سیل و کرونا، عنوان کرد: ۲۴۰ واحد آسیب دیده از سیل با کمک دولت و گروه‌های جهادی بازسازی شد.


بیشتر بخوانید


میرجعفریان با اشاره به اجرای پروژه‌های آبخیزداری و احیای قنوات، تصریح کرد: علی رغم کمبود آب در استان، عمده خسارت‌ها ناشی از روان آب‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح‌های آبخیز داری ۸۵ میلیون متر مکعب آب ذخیره سازی کردیم که تاثیر بسزایی در رونق روستا‌ها و ماندگاری روستائیان داشت.

او افزود: در سفر معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی، پنج تفاهم نامه در جهت اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان منعقد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.