جهادگران بسیج سازندگی در خط مقدم مبارزه با کرونا

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای شروع رزمایش مو اسات اقدامات زیادی توسط جهادگران بسیج سازندگی صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،در خصوص گزارش اقدامات صورت گرفته در استان در راستای رزمایش کمک مومنانه گفت: از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان تا کنون بیش از ۱۳۶  هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی آن ۳۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌باشد افزود: علاوه بر بسته های توزیع شده ، جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.

هنری ادامه داد: تاکنون اجاره بیش از ۱۱۰۰ واحد تجاری در استان به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون تومان بخشیده شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در زمینه پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا توسط خیرین گفت:  بیش از ۱۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۴۶۷ میلیون تومان بصورت مردمی پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


او در زمینه پخت غذای گرم نیز گفت: با کمک کمیته امداد و سایر خیرین و هیات مذهبی تعداد حدود ۲۸۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان در بین محرومین و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

هنری  همچنین از فعالیت بیش از ۵ هزار و چهارصد نیروی بسیجی و جهادی در راستای برگزاری رزمایش و در بحث بسته بندی، توزیع و شناسایی خانواده‌های آسیب دیده و محروم در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار