سید محسن طباطبائیان گفت: ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان دامغانی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محسن طباطبائیان رئیس جهاد کشاورزی دامغان بابیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به کشاورزان دامغانی پرداخت شد گفت: این مبلغ در قالب تسهیلات رونق تولید طی سه‌ماهه نخست سال جاری به ۱۰ نفر از کشاورزان پرداخت‌شده است.

او افزود: از ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور به کشاورزان دامغان پرداخت شد.

رئیس جهاد کشاورزی دامغان با اشاره به اعتبار مصوب ۱۴۴ میلیون تومانی این شهرستان اظهار داشت: از این میزان اعتبار تاکنون هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جذب شد.

طباطبائیان در ادامه تصریح کرد: در بحث پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به کشاورزان و بهره‌برداران واجد شرایط این بخش پرداخت شد.

او اضافه کرد: طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۱۲ کیلومتر شبکه انتقال آب به صورت کانال‌های بتنی برای اراضی پایین دست سد دامغان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

رئیس جهاد کشاورزی دامغان بابیان اینکه در این شهرستان ۱۹ هزار هکتار باغ وجود دارد تصریح کرد: از این میزان ۱۷ هزار هکتار باغ پسته و مابقی را باغات کشاورزی در زمینه محصولات گرمسیری و جالیزی تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.