کاروان نیرو‌های آمریکایی متشکل از ۳۵ خودرو‌ی نظامی از گذرگاه غیرقانونی الولید از خاک عراق وارد شهر قامشلی سوریه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی متشکل از ده‌ها خودرو را از طریق یکی از گذرگاه‌های غیر قانونی از خاک عراق وارد سوریه کردند که این اقدام نقض دوباره قوانین و عرف بین‌المللی به شمار می‌رود.

برخی منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند: «کاروان نیرو‌های اشغالگر آمریکا متشکل از ۳۵ دستگاه خودرو از گذرگاه غیر قانونی الولید در حومه الیعربیه از خاک عراق وارد شهر قامشلی شد. این خودرو‌ها حامل تجهیزات و مواد لجستیک بودند».

این در حالی است که نیرو‌های اشغالگر آمریکا طی چند ماه گذشته هزاران خودروی حامل سلاح و مهمات نظامی و لجستیک را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی وارد الحسکه کردند تا حضور غیر قانونی خود را در منطقه الجزیره سوریه تقویت کنند و نفت و منابع معدنی سوریه را به یغما ببرند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
هی ترامپ : دیروز تاریخ اجدادت با مهاجرت و هجوم بومیان و سرخ پوستان آمریکا را قتل و عام کردند و تاریخ خونین200 ساله امپریالیستی شما کم کم بنا شد ومردم اصلی و ساکنین قاره تازه کشف شده آمریکا را یا به برده فروشان و برده داران فروختید و یا زنان و کودکان باقیمانده را به مزارع و کارخانجات برده و تحت سلطه خود گرفتید و دو رگه های بی خیالی مانند اوباما و خانم رایس را که بومیان رنگین پوست خوب از نظر شما محسوب میشوند را تربیت کردید...........آهای مردک درجه یک احمق تو اگر خیلی مردی به کرونا ومسائل بهداشتی و طغیان عدالتخواهان و کسانیکه خواهان مساوات قانونی مطابق قوانین نوشته شده توسط خودتان برای اداره کشورتان به پا خواسته اند رسیدگی کن و مردم خودت را تروریست نامگذاری نکن بلکه حقوق شهروندی و حقوق بشری را که مدام شعارش را میدهید به آن عمل کن ..............در سوریه و الحسکه چه غلطی میکنید؟! مگر هنوز قرن 15 تا 20 است که دیگر کشورهای اشغال شده توسط ارتش سنتکام آمریکا را رعیت و برده.... و خودتان را ارباب میدانید؟ گر چه سرخ پوستان ساکن اصلی آمریکا را منقطع النسل کردید و خاک قاره آمریکا را اشغال و تصاحب کردید مانند هم پیمان لاینفک اسرائیل صهیونیست اشغالگر که هم مرام شماست و هم کاسه.........فکر نکنید که سوریه تسلیم تهدیدات پوشالی شما و تحت برده داری نوین عصر2000 در سال 2020 به سلطه شما در خواهد آمد شما و ارتش سنتکام آمریکا در سوریه و عراق در اجماع کشورهای محورمقاومت علیه نیروهایتان مانند کشتن پشه با مگس کش هستید بیشتر از گلیم تان پایتان را دراز نکنید که پاهایتان را نیروهای محورمقاومت قلم خواهد کرد و فلج خواهید شد و با ذلتی بدتر از خاطره ویتنام منطقه را ترک خواهید کرد...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
با همه سختیهامون دممون گرم که امثال آمریکا جرات نمیکنه حتی نزدیک بشه بهمون میزنیم تابوتشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
قهوه خانه هم اینجوری نمیرن که اینا به یه کشور میرن
آخرین اخبار