امینی گفت: لازم است نهاد‌هایی مانند بهریستی، بنیاد مستضعفان کارگروه تشکیل دهند تا شاهد استفاده کودکان در حوزه زباله گردی نباشیم‌

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور صبح امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: سال‌هاست که شهر تهران با معضل کودکان زباله گرد دست به گریبان است و اقدام مناسبی تا به امروز از سوی مراجع صلاحیت دار انجام نشده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود:اگر چه در سال‌های اخیر اقدام‌هایی در بخش‌های محدود برای حل زباله گردی انجام‌شده است اما باید گفت این اقدام کافی نیست و زمانی این اقدام مذمون ریشه کن می‌شود که دستگاه های متولی وظیفه خود را انجام دهند.

امینی ادامه داد: در این شرایط کرونایی که خطرات زباله گردی بیشتر شده است لازم است نهاد‌هایی مانند بهریستی، بنیاد مستضعفان کارگروه‌هایی تشکیل دهند تا شاهد استفاده کودکان در حوزه زباله گردی نباشیم‌و شهرداری نیز قرار داد خود را در بخش پیمانکارانی که از کودکان استفاده می‌کنند لغو و آن‌ها را به نهاد‌های قضایی معرفی کند.

او با اشاره به روز جهانی انتقال خون بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا ذخایر خونی کشور به حداقل رسیده و امروز که روز جهانی انتقال خون است نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار