کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین، مردی را که چند روز پیش جوانی ۴۰ ساله را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اعلام حادثه تیراندازی و کشته شدن فردی حدودا ۴۰ ساله در اواخر ساعت پایانی روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه در ابتدای بلوار مدرس شهر قزوین، بلافاصله مأموران آگاهی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد مقتول در اثر اصابت گلوله به سرش در ورودی منزل خود به قتل رسیده است.

او افزود: از همان لحظه با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و تلاش شبانه روزی آنان یک نفر مظنون به قتل شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر شد.

به گفته سردار حاجیان،  متهم در بازجوئی‌های انجام شده ابتدا منکر بزه انتسابی بود، ولی در مواجهه با مدارک و شواهد موجود و ادله متقن پلیس، لب به اعتراف گشود و به ارتکاب این قتل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: علت و انگیزه این قتل در دست بررسی است و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.