امنیت پایدار مستلزم تعامل تمام نهاد‌ها

رئیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت: هماهنگی و تعامل تمام نهاد‌ها، مردم و مسئولان در حل مشکلات حقوقی و آسیب‌های اجتماعی موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد زحمتکش رئیس دادگاه عمومی مروست در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مروست، گفت: همراهی و همکاری اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری مروست با دادگاه، به منظور تعامل سازنده و تکیه بر معیار‌های قانونی، نقش مهمی در جهت احقاق حقوق مردم در این حوزه قضائی خواهد داشت.

او برقراری امنیت پایدار را مستلزم تعامل تمام نهادها، مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های شورای شهر و شهرداری  گامی موثر در تحقق حقوق شهروندی است.

این مقام قضائی اظهار داشت: دستگاه قضایی، در حوزه برخورد با متخلفین از قوانین و دستورالعمل‌های شهرداری از مجموعه شورا و شهرداری حمایت می‌کند و در این راه از هرگونه همکاری دریغ نخواهد کرد.

در این جلسه موضوعات وقفیت آستان قدس رضوی، برداشت بی رویه و غیر مجاز و فروش منابع آب‌های زیر زمینی در چاه‌های کشاورزی، تخریب و تصرف اراضی ملی و سکونت اتباع بیگانه در بافت قدیم شهر مروست بررسی و به حل مشکلات در این خصوص رسیدگی و قول پیگیری‌های لازم داده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.