روز ملی گل و گیاه در شهرستان محلات با نصب تابلو فرش گل ۲۰ هزار شاخه‌ای گرامیداشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بیست و پنجم خرداد ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی گل و گیاه نامیده شده به همین مناسبت با کمک جوانان تولید کننده گل در شهرستان محلات پایتخت گل ایران، برنامه‌های شاد و متنوعی با هدف گرامیداشت این روز در نظر گرفته شد که این برنامه‌ها صبح امروز با گلباران قبور مطهر شهدای این شهرستان آغاز شد.

رونمایی از تابلو فرش گل با ۲۰ هزار شاخه گل در میدان جمهوری محلات سفلی، گل آرایی تعداد ۱۵ دستگاه تاکسی شهری، تجلیل از کارکنان فضای سبز شهرداری محلات و برگزاری مسابقه گل آرایی منازل و مغازه‌ها جهت شهروندان با هدف فرهنگ سازی گل از جمله برنامه‌هایی بود که به مناسبت این روز در شهرستان محلات برگزار شد.

نصب تابلو فرش گل ۲۰ هزار شاخه‌ای در میدان جمهوری محلات

جعفری دبیر برگزاری کمیته اجرایی روز ملی گل و گیاه محلات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این کمیته با همکاری حدود ۴۰ نفر از جوانان تولید کننده در عرصه گل اقدام به اجرای تابلو فرش گل با ۲۰ هزار شاخه گل در میدان جمهوری شهر محلات کرده است.

جعفری افزود: گل آرایی ۱۵ دستگاه تاکسی شهری، برگزاری مسابقه گل آرایی منازل و مغازه‌ها بمنظور ترویج فرهنگ پرورش گل در خانواده‌ها از دیگر اقدامات امروز است.

او اضافه کرد: همچنین به مناسبت این روز گلخانه داران شهرستان محلات به خانواده‌هایی که در این روز اقدام به خرید گل و یا گلدان نماینده ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

علیپور رئیس اتحادیه گل و گیاه محلات هم گفت: به مناسبت ۲۵ خرداد روز ملی گل و گیاه در شهرستان محلات به عنوان پایتخت گل و قطب برتر تولید گل و گیاه در کشور و استان مرکزی، برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت این روز درنظر گرفته شد.

علیپور افزود: گلباران قبور مطهر شهدا، رونمایی از فرش گل، تجلیل از کارکنان خدمات شهری شهرداری محلات و اهداء یک گلدان به اداراتی که در طول سال با اتحادیه گل و گیاه محلات همکاری داشته اند از جمله این برنامه‌ها ست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.