سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس از پیگیری احداث اورژانس جدید با کمک شرکت زغال سنگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فروزانفر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت: کلنگ اورژانس جدید در کنار اورژانس فعلی با اعتبار اولیه حدود ۵ میلیارد تومان در هفته آینده به زمین زده خواهد شد.

او افزود: ۵۰ تخت بستری در این اورژانس پیش بینی شده که از این تعداد حدود ۳۵ تخت بستری و ۱۵ تخت  مراقبت ویژه بزرگسالان و کودکان خواهد بود.

فروزانفر با بیان اینکه از اول مهر ماه رشته فوریت‌های پزشکی در دانشکده پرستاری خواهیم داشت، عنوان کرد: پیگیری کد تخصصی آمبولانس اورژانس کرونا در اولین روز‌های شیوع کرونا انجام شد.


بیشتر بخوانید


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس با اشاره به تکمیل شدن آشیانه امداد هوایی در هفته های آینده، اظهار کرد: یکی از پرکارترین اورژانس هوایی کشور اورژانس هوایی شهرستان طبس بوده است.

او با بیان اینکه مجتمع مرکز بهداشت کوثر تا شروع فصل پاییز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد:  پیگیری اضافه شدن متخصصان جدید نیز در همان فصل انجام می شود.

فروزانفر با اشاره به انجام غربالگری در دو مرحله در این شهرستان، عنوان کرد: در مرحله اول ۱۰۰ درصد جامعه هدف بالای ۱۵ سال و در مرحله دوم ۹۲درصدجامعه هدف بالای ۱۵ سال غربالگری شده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت: یک بخش ویژه کرونا در بیمارستان طبس آماده شده که در شرایط بحرانی از آن استفاده خواهد شد.

او افزود: شهرستان طبس در خراسان جنوبی جزو اولین شهرستان هایی بود که نمونه گیری سرپایی کرونا در آن انجام شد.

فروزانفر بیان کرد:  شهرستان طبس تا کنون   ۱۸  نفر فوتی در اثر بیماری کرونا داشته که  آخرین نفر در تاریخ ۲۳ فروردین ماه جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.