رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیکشهر از خسارت ۲۸۰ میلیون تومانی طوفان چند روز اخیر به زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان خبر داد.

لعل بخش امیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: وزش تند باد شدید موسمی در چند روز اخیر در سطح شهرستان نیکشهر، خساراتی را به زیر ساخت‌های ورزشی این شهرستان وارد کرده است.

او افزود: متاسفانه در این طوفان دو پایه از دکل‌های روشنایی مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری شهید صغیرا نیکشهر سقوط کرده است که میزان خسارات آن‌ها ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیکشهر ادامه داد: همچنین تندباد شدید چند روز اخیر باعث تخریب دیوار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای رمضان کلگ شده است که خسارتی ۳۰ میلیون تومانی را به این زمین وارد کرده است.


بیشتر بخوانید:


لعل بخش امیری با اشاره به خسارت ۵۰ میلیون تومانی ناشی از سقوط دکل‌های روشنایی و خرابی درب ورودی مجموعه شهید صغیرا بیان کرد: پس از وقوع حادثه بلافاصله میزان خسارات بررسی و بخشی از ادوات شرکت احداث گستر جهت تعمیر و مرمت به اصفهان فرستاده شده است.

عملیات احداث مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری شهید صغیرا شهرستان نیکشهر از سال ۱۳۸۶ با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز و در آذر ۱۳۹۸ با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار