نیرو‌های مسلح محبوب‌ترین قشر‌ها در بین مردم

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیرو‌های مسلح محبوب‌ترین قشر‌ها در بین مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی  در دیدار فرمانده لشکر عملیاتی عاشورا با بیان اینکه نیرو‌های مسلح محبوب‌ترین قشر‌ها در بین مردم هستند، افزود: تامین امنیت و ارائه خدمت به هم وطنان در عرصه‌های مختلف کلیدواژه‌های مهم و محوری در ماموریت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است و مردم قدردان این اقتدار هستند.

او با تاکید بر اینکه مرز‌های ایران امروز مقتدرانه از سوی نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی حراست می‌شود، اظهار داشت: برای عبور از دیوار بلند آرزو‌ها و رویا‌های دشمن و با تکیه بر توان ملی و ظرفیت‌های داخلی مرز‌های ایران مقتدرانه حراست می‌شود که این برای دشمنان یاس آور است.

آل هاشم ادامه داد: نیرو‌های مسلح کشورمان زیر پرچم الله و تحت فرماندهی رهبر انقلاب ابتکار عمل را در زمین، هوا و دریا برای مقابله با تهدید‌های احتمالی دشمن به دست گرفته اند که این در طول تاریح ایران بی نظیر است.

او با اشاره به قتل فجیع جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی، گفت: فرق نیرو‌های مسلح ما با نظامیان آمریکا در این است که در ایران و در روز‌های بحرانی و شرایط سخت زندگی همچون سیل و زلزله و آتش سوزی، فرزندان پاکباخته نیرو‌های مسلح همواره در خدمت مردم هستند، اما در آمریکا پلیس هموطن خود را زیر پا‌های خود خفه می‌کند.

آل هاشم اظهار کرد: به همین دلیل نیرو‌های مسلح ما محبوب‌ترین اقشار در بین ملت ایران هستند.

او به صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها از سوی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و آموزه‌های انقلاب علاوه بر اینکه از مرز‌های جغرافیایی ما حراست می‌کند موجی از بیداری ملت‌های آزاده جهان را به حرکت درآورده است که نمونه‌های بارز آن را در خیابان‌های ۵۰ ایالت آمریکا شاهد هستیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرهنگ انقلاب ابهت پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را هم شکسته است، یادآوری کرد: جنگ‌های ۲۲ روزه، هشت روزه و دو روزه موید این ادعاست و نیرو‌های حزب الله با الگوگیری از نیرو‌های مسلح ایران پوزه دشمن را به خاک مالیدند و تنها با چهار هزار نفر هیمنه ۶۰ ساله اسرائیل را درهم شکستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.