معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ (ع) گفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سلامی معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ (ع) در نخستین جلسه ستاد دهه کرامت استان فارس با اشاره به اینکه ۳۱ دستگاه دولتی و اجرایی عضو ستاد دهه کرامت استان هستند، گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی موجود در کشور ، بیشتر برنامه‌ها دهه کرامت در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او، بیان کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی است، که شخصیت حضرت شاهچراغ (ع) بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

سلامی تصریح کرد: در برنامه‌های دهه کرامت، شاهچراغ باید محور برنامه‌ها باشد تا از این طریق معرفت افزایی مردم نسبت به اهل بیت (ع) هم گسترده شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس احمدی و محمدی ادامه داد:  تولید سریال حضرت شاهچراغ (ع) یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که باید همواره مورد تاکید اعضا ستاد دهه کرامت استان باشد.

او، با بیان اینکه ساخت این سریال در استان و کشور باید به یک مطالبه عمومی و رسانه‌ای تبدیل شود، افزود: ساخت این سریال می‌تواند معرفت بیشتری به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ برای عامه مردم داشته باشد و به معرفی ابعاد مختلف شخصیت آن حضرت بپردازد.

سلامی اضافه کرد: در حوزه ساخت سریال حضرت شاهچراغ اقداماتی انجام شده، اما مشکلات مالی مهمترین مانع پیشرفت این طرح مهم است که با توجه به اهمیت ساخت این سریال انتظار می‌رود مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار