به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، استاندار مرکزی به همراه معاونین خود امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم به مدت دو ساعت پاسخگوی سوالات و تماسهای مردمی بود.
سید علی آقازاده استاندار مرکزی با حضور در محل سامانه سامد و پاسخگویی به سوالات و تماسهای مردم سامانه سامد را فرصتی برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم دانست.
آقازاده افزود: این سیستم در استانداری مستقر است و مدیران مکلفند حداقل ماهی یکبار در این مرکز حضور داشته باشند و بصورت مستقیم با مردم گفتگو کنند و صحبتهای آنها را بشنوند.
او اضافه کرد: از طریق این سامانه هم پاسخگوی مشکلات مردم هستیم و هم اینکه عملکرد خود را ارزیابی میکنیم که در کدام شهرستان عملکرد ما خوب بوده و در کجا عملکرد ضعیف داشتیم که بایستی بیشتر کار شود.
استاندار مرکزی بیان کرد: عمده موضوعات و مسائلی که امروز مردم از طریق سامانه سامد مطرح کردند نارساییها و کمبودهایی در زمینه ارائه خدمات در شهر و روستا و گلامندی از برخی از مدیران بود به خاطر اینکه وقت لازم برای رسیدگی به مشکلات مردم را نمیگذارند.
او با بیان اینکه تذکرات لازم به مدیران داده شد افزود: البته بعضی از مردم مشکلات و توقعاتی دارند که از عهده و اختیارات مدیران خارج است که اینگونه مسائل یا باید از طریق برخی دستگاههای کشوری و یا در کمیتهها و یا کارگروههای استانی پیگیری شود.
بیش از ۵۰ نفر از شهروندان از طریقه این سامانه درخواستها و مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند و استاندار هم برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای پیام / ج