فاز دوم رزمایش «همدلی و احسان» ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب توزیع ۱۳۰هزار بسته معیشتی امروز/دوشنبه/ در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره )سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: این ستاد از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی قرارگاه امدادی و جهادی به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

علیرضا راشکی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این بیماری برخاسته است.

او  بیان کرد: شکست کرونا مستلزم کار جهادی است و در این مقطع هم گروه‌های جهادی این ستاد با شناسایی مناطق محروم و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مردم گام بلندی برای مقابله با بیماری برمی‌دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره )سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته های معیشتی فاز دوم با محوریت مساجد و همکاری گروه‌های جهادی،سازمان‌های مردم نهاد، خیریه‌ها و فعالان اجتماعی در ۲۳شهرستان استان اجرایی شد.

او  افزود: بخش قابل توجهی از بسته‌ها بین خانواده‌ها و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

راشکی خاطرنشان کرد: مرحله نخست این رزمایش در ایام ماه مبارک رمضان در قالب توزیع ۳۵هزار بسته معیشتی با اعتباری حدود ۹۰میلیاردریال و با همکاری بیش‌از ۲۷۰گروه همکار اجرا شد.

او تاکید کرد: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت‌ و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار