الزام نصب دستگاه کارتخوان در دفاتر پستی و پیشخوان فارس

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از الزام دستگاه کارتخوان در دفاتر پستی و پیشخوان استان خبر داد و گفت: نبود دستگاه پوز برای فرآیند کارت سوخت تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باتوجه به اوج گیری ویروس کرونا در استان و لزوم رعایت اصول بهداشت و تاکید دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با این ویروس خطرناک (کوید ۱۹) متاسفانه شاهد دریافت وجه نقد در اداره پست شهرصدرا هستیم.

محمد هادی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در شیراز، اظهار داشت: برای انجام کارت سوخت در دفاتر پلیس+۱۰، دفاتر پست و پیشخوان حتما بایستی دستگاه کارتخوان وجود داشته باشد در غیر اینصورت تخلف محسوب می‌شود.

او افزود: دفاتر پیشخوان و پستی بایستی حتما باید برای فعالیت‌های کارت سوخت دستگاه کارتخوان داشته باشند و از دریافت وجه نقد خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه در دفتر پستی شهر صدرا تنها وجه نقد دریافت می‌کنند، ادامه داد: شرکت نفت متولی نصب دستگاه پوز نیست و بانک ملت باید برای این کار اقدام کند و این موضوع بایستی از طرق بانک پیگیری شود.

غلامی تاکید کرد: مالکان خودرو یا موتور سیکلت باید برای انجام فعالیت‌های کارت سوخت خود تنها از دستگاه کارتخوان استفاده کنند و از پرداخت وجه نقد پرهیز کنند.

او یادآور شد: برای اجرایی کردن فرایند ثبت نام کارت سوخت، نیاز به استفاده از دستگاه کارتخوان است.

در حال حاضر ۷۰۰ دفتر پیشخوان دولت و پستدر استان فارس مشغول به فعالیت و ارائه خدمت به شهروندان هستند که از این تعداد ۳۰۰ دفتر در کلانشهر شیراز و صدرا قرار دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار