مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت : استاندار کرمانشاه به ادارات تاکید کرده است که اقشار آسیب پذیر را مورد توجه قرار داده و رسیدگی فوری به مشکلات آنان را در دستور کار خود قرار دهند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت : خوشبختانه با تلاش‌های فراوان استاندار کرمانشاه اعتبارات خوبی از وزارت کشور به دستگاه‌های اجرایی استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تزریق شده است که می‌تواند در مواجهه با این معضلات بسیار موثر باشد.

او گفت : آنچه که در شرایط کنونی باید برای همه مدیران نقشه راه باشد، تاکید مهندس بازوند به رسیدگی و مراقبت بیشتر ادارات به ویژه نهاد‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر و اهالی ساکن در مناطق حاشیه نشین و حفظ کرامت آن‌ها در برخورد‌ها و پیگیری امورشان می‌باشد.

او افزود: در شرایطی که مشکلات اقتصادی، اقشار ضعیف جامعه را در سختی و مشقت قرار داده و ممکن است فردی برای دادخواهی و پیگیری کارش با عصبانیت به ادارات وارد شود، در چنین شرایطی هنر مدیران ایجاد آرامش و مدیریت اوضاع می‌باشد تا فضای مناسب برای انجام خواسته اش فراهم گردد.

نجفی مهر گفت: همه ادارات به ویژه آن‌هایی که با معیشت مردم و زندگی مددجویان و مستمری بگیران سروکار دارند موظفند با نگاهی مددکارانه به تقاضا‌های مراجعین رسیدگی نمایند و انعطاف لازم را در برخورد‌ها و انجام اموراتشان داشته باشند و در مجموعه افرادی را مسئول پیگیری کار ارباب رجوع قرار دهند که با سعه صدر بالا، روابط عمومی مناسب و دلسوزی کافی در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.